måndag 15 februari 2010

OS feber..och lite shopping:-)

Jaha då har jag med blivit sjuk.. ingen feber och inte är jag förkyld. Jag har heller inte drabbats av den beryktade magsjukan. Trots detta håller denna sjukan mig vaken om nätterna, jag mår illa stundtals och i bland stiger kroppstemperaturen skyhögt.
Jag har fått veta att jag lider av OS sjukan.. jag måste bara kolla inte för att det intresserar mig jättemycket utan jag bara blir helt manisk och skall kolla vissa grenar..Naturligtvis är det vad??10 timmars skillnad på dygnet i vancouver;-)..
Men där ligger jag i sängen, klockan är alldeles för mycket för mig och jag hejar på alla möjliga nationer. Försöker behärska mig för att inte väcka mannen som snarkar i ovisshett. Men det är svårt ....Det är spännande och jag måste bara titta. Snart skall jag stänga tv:n.....skall bara titta på konståkningen.....................
Nåja det är ju inte OS varje år..

Mellan all OS hann jag med lite shopping på nätet(naturligtvis) till Linnea som vuxit ur sin fleeceoverall så det var bara att hitta en i storlek 86 vilket visade sig vara ganska svårt. Det fick bli en från Molo eftersom de har overaller i den storleken.

1 kommentar: