torsdag 18 februari 2010

Förkyld igen...

Jag hann titta på filmen igår innan Linnea vaknade av världens förkylning, den tredje på kort tid. Hon fick lite välling och ny blöja och sen fick hon sova hos mig i sängen med huvudet högt. Lyckades få några timmar sömn i alla fall men långt i från vad man behöver.

Hon har varit pigg nu under dagen men vill inte äta men vill det när man mår dåligt. Än så länge har hon ingen feber i alla fall och jag hoppas det håller i sig för det är ju dags för svinspruta nummer 2 eftersom hon missade den förra månaden för då var hon dålig då ochså:-(.

På bvc sa de att det var ingen fara att ta den om hon inte hade feber så vi får hoppas hon inte fått feber under dagen. Nu sover hon napp och jag skall sätta i gång att dammsuga huset lite för det behövs kan jag lova.

Nej nu vill vi ha vår så alla sjuka baciller försvinner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar