fredag 5 februari 2010

And fredag it is!!!

Jaha så var det fredag igen och jag fattar inte vart tiden tar vägen. Nästa vecka skall jag börja jobba lite smått två eftermiddagar i veckan. Det är blandade känslor faktiskt. Skall bli skönt att komma i gång lugnt men ångest för att Linnea har vuxit så fort att man knappt hunnit med. Snart 9 månader... Nåja det är ju bara på prov så känns det inte bra att arbeta så behöver jag inte utan det är mest för min egen skull jag börjar smått nu så kanske det känns lättare när det är dags på allvar. Klart det är ju inte fel med lite extra pengar;-).

I morgon blir det kalas här hemma och på kvällen kommer massa vänner över och äter tacos och kollar in melodifestival så det ser vi fram emot. Men i dag är det handling av mat och sen kommer syster och Emilia för det är dags för fredagsmys!!!!lovely!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar