onsdag 5 maj 2010

Maj

älskade snutta(det är vatten som rinner:-)
Ja så har det gått ett par dagar på maj månad och veckorna bara springer fram och man hinner knappt reagera. Nästa vecka fyller älskade snuttan 1 år och jag kan bara inte förstå att det gått ett år sedan man låg på BB helt utmattad med en efterlängtad bebis på bröstet. Den bästa stunden i mitt liv...

Händer massa kul i Maj. Jag fyller år:-), snuttan fyller år. Sen blir det lite minisemester med husvagn...Nästa helg är det kalas för Linnea så klart. Hoppas alla kommer men vem vill missa det??Klart ingen vill det är ju hennes första födelsedag!!

Har börjat få lite smått ångest att man snart skall lämna Linnea på dagis:-(. Inte många månader kvar....men vi har ju hela sommaren framför oss. Sen vet jag ju att Neas älskade mormor kommer ha henne och hjälpa till mycket och det betyder så mycket för mig.
Mormor och morfar kommer alltid vara där för henne och med dem känner hon sig trygg och då känner jag mig trygg...

Massa svammel men men...

1 kommentar:

  1. Hejsan! Va gärna med och tävla hos mej! http://myddis.blogg.se/2010/may/ny-tavling.html#comment mvh madeleine

    SvaraRadera