onsdag 19 maj 2010

Får man hoppas på en bättre morgondag?


I dag har det inte varit någon rolig dag för snuttan och därmed inte heller för mig. Linnea sov i våran säng hela natten vilket resulterade i nästintill ingen sömn för mig eftersom hon snurrat rundor och jag varit orolig.


Under dagen har hon mest spenderat sovande och när hon har varit vaken har jag försökt få i henne lite vätska som i bland fått stanna och i bland kommit upp igen. Hon har varit lite piggare i kväll så jag hoppas hon vaknar friskare för usch va jobbigt det är att vara mamma när de är dåliga...


Mitt i allt elände har vi fått glädjande besked.............Linnea har fått plats på dagis(förskola) och enligt önskemål, så lite glad är jag. 16 aug börjar inskolning sen är det jobb och vardag. Konstig känsla är det...jobbigt, skönt, roligt och
ett helt ny vardag. Spännande men läskigt..

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag tänkte tipsa dig om mina fyra fina tävlingar..
    Solskyddskläder för Sunmate, Personliga kläder från Simply Colors, Namnnappar från Namnnappen och en hemlig gåva från KidMix.

    Kanske är något för dig? Kika isåfall in hos mig;
    http://lindet.blogg.se

    Ha en fin dag!

    Kram Lindet

    (om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för att jag störde..)

    SvaraRadera